Sunday 21 March 2010

...fitting SHOPPING into my schedual!



































































...Har ik' fået blogget særlig meget de sidste dage, - har stadig travlt med oversættelses-opgaven som jeg har deadline på på onsdag + alm. uni halløj og arbejde... Men synes alligevel lige jeg ville poste billeder af mine to nyeste køb (for shopping er der ALTID tid til :) )
kjolen er en just female sag til 400 kr. Faldt for nitte-detaljerne på ærmerne. Og så sidder den rigtig godt - bomuldsstrech på den gode måde! Har tænkt mig at paire den med læderlook leggins, mine sorte wedge støvler og et chunky sort/hvidt tørklæde til hverdag og med sorte strømper, fine sølvsmykker og stiletter til fest...
Nederdelen er rigtig fin "på". Den er fra H&M... Synes den er sådan lidt Alexa Chung agtig - højtaljet, balloneffekt og noget lidt sjovt stof og spøjs farve, men sammen med tykke sorte strømper, en tucked-in tank og en sort boyfriend blazer er den altså SUPER fin!
Skal både på (tidlig)weekend-ophold fra torsdag til fredag og til konfirmation søndag, så mon ik' jeg får prøverkørt noget af det der...

My newest buys - will be perfect with black tights, silver jewelry, a boyfriend blazer and wedges... Have lots of occasions to wear them to this week - will be great! Still busy with school, work and "extra" work these days though, so sorry for the lack of posts at the moment.. Will be back soon I hope! xoxo

3 comments: