Monday 15 March 2010

Mandag Morgen /Monday Morning.





















































...Mandag = starten på en ny uge. Det er her man lover sig selv at spise super sundt hele ugen (derfor omelet med spinat og tomat), efter en weekend fuld af junk... Hvis man er totalt overskudsagtig har man lagt tøj frem aftenen før og skal bare lige hoppe i det (yep, har jeg faktisk gjort for en gangs skyld! ) Sorte cheap monday jeans, hvid basic tee og min mørkegrå MJ-style uldcardigan med 3/4 ærmer (tror jeg har vist billede af den før...) Anyway, har altså go tid her til morgen, men havde glemt at tage højde for lille bitte dilemma: which shoes to wear??? Har nemlig to ret nye par som jeg er helt vild med i øjeblikket! Mine elskede wedges fra defeeter, og så mit røverkøb fra sidste uge. 100 kr. i Bianco. Billedet gør dem ik rigtig justice - de serlidt mormor-agtige ud her, men hælen er SÅ fed, rigtig chunky og lige mig! what to choose??


Monday = the beginning of a new week. Where we promise ourselves to start eating healthy (therefore the omelet with spinach and tomatoes) after a weekend full of junk... Made today's outfit ready last night so all I had to do was jump in them, but there is still one small dilemma left: which shoes to wear?? both pairs are fairly new. The defeeter wedges are probably my favorites at the moment, and the other pair i bought last week on sale. They were really, really cheap (12 dollars) and i love the chunky heel (which is not done quite justice on this photo)... What to choose??

No comments:

Post a Comment