Friday 5 March 2010

What Happened To Balmain??




























...How could you possibly think that after a really cool Fall 2009 collection you'd wanna follow up with a 2010 ditto full of glossy, cheap-looking gold blazers and brocade-pants suits in all-metallic??? Normally I dont use my blog to dish on designers, but I (used to?) LOVE balmain and this was just not at all what i expected from them... Buhuu, and also its snowing again like crazy!! ...just when i thought spring was on its way! hmm, think i need to go make myself a comfort-snack and watch some X-factor... At least there im guaranteed some great fashion from the always gorgeous Pernille Rosendahl! xx

...Er helt forbavset over Balmains fall2010 kollektion. Synes den er noget forfærdelig! Sorry, men jeg plejer at ELSKE Balmain, og så kommer de op med det her? Billigt-udseendede guldblazere og en hel masse items i brokade-mønstret metallic-farvet stof?? Jamen altså! Forargelsen er stor kan i nok høre!! ...jo måske der var en enkelt eller to af cocktailkjolerne der var søde nok, men da slet, slet ikke noget der ligner tidligere sæsoners niveau! Buhuu, hvor jeg brokker mig:) - og så er det endda begyndt at sne igen. Big time!! GÅ SÅ VÆK! ...tror jeg er nødt til at gå ud og lave mig en lille comfort-snack, og så se noget x-factor. Det ved man da hvad er, og så er man oven i købet sikret gode fashion-vibes fra den altid skønne pernille rosendahl! xoxo

No comments:

Post a Comment