Saturday 6 March 2010

Me And Oscar, We're Like This: X

...glemte helt at skrive, at det jo også er Oscar's aften i aften! Normalt hader jeg at dele min fødselsdag med andre (attention on me please. treat me like a princess please! haha:) ) men I år er det lidt anderledes; deler nemlig fødselsdag med min aller yndlings oscar, som ligesom jeg selv, er helt vildt med red carpet glam og best/worst dressed lists - nå ja, og så film selvfølgelig! Jeg er ret vild med film. Har set de fleste, af dem, der er nomineret til bedste film. Synes Sandra Bullock er helt fantastisk i "The Blinde Side" og i "the Proposal", Meryl Streep er igen i en league of her own i Julie & Julia og Avatar er jo bare en sindsyg smuk 3D film! What can i say, tror helt sikkert der er linet up til en all-nighter i casa Louise. Perfekt fødselsdagshygge hvis I spørger mig:) Ska' I os se med i aften?

...forgot to write that im sharing my birthday with my favourite oscar! an oscar, who like myself, loves fashion and movies. Im gonna have to pull an all-nighter tonight! ;) ...cant wait to see which dresses are gonna walk the red carpet, and which actress will take home the best actress award. Im secretly hoping for sandra bulluck in "the blinde side" or meryl streep in Julie & Julia, gotta love them both:) Are you guys watching tonight too??

2 comments:

  1. Happy belated birthday!! I'm looking forward to the oscars too! Love the title of this post!

    ReplyDelete