Thursday 11 March 2010

Update

...Blir' bare lige en hurtig post her til morgen. Skal på arbejde fra 9.15-18.15 - har en lunch-date med min lillesøster som har fødselsdag i dag, - og så er jeg ved at oversætte noget materiale fra dansk til engelsk for Kernesund Familie. Im a busy girl:) Skal også have lavet mit actual homework i dag, og skal også lige nå at have tænkt nogle tanker om hvad jeg vil skrive bachelor om + jeg selvfølgelig skal se X-factor i aften (mest for at se hvad pernille rosendahl har på!!)
Gjorde forresten 2 super gode køb i går: 1 par fede sorte sko med den mest fede chunky hæl fra bianco - sat ned til 100 kr.!! og en fin Alexa Chung -like kort ballon-nederdel fra H&M med bred sort elastik-kant og ellers i sådan noget lyseblåt, lidt kraftigt stof. Den er super fin - skal nok se om ik' jeg kan få taget nogle billeder af den... Until then, ha' en rigtig go dag:) //L


Im super busy today, so won't be having much time to blog... I have to go to work from 9.15-18.15 - i have a lunch date with my sis (its her birthday!), + I am in the middle of a big translation job (danish to english) for a Danish Company + I have to do my actual homework and and and... :) Did two really great buys yesterday by the way - a pair of black, chunky shoes and a short skirt from H&M - I'll try to post pictures later! Have a great day, xoxo //L

No comments:

Post a Comment