Sunday 28 February 2010

Nu På Dansk/Now In Danish :)

















...In my quest to get more people to follow my blog (which I personally think is AMAZING and therefore also want others to see!!) I have decided to start writing in Danish as well. Hopefully it wont be too confusing:) ...The picture is from betty's blog (leblogdebetty.com). If the white Vivienne Westwood boots were mine I so wouldn't mind going out in the rain... but they're not, so i think i'll just cuddle up under my covers for a little longer until i go face the world:) xoxo

I mit forsøg på at få flere til at følge min blog (som jeg selvfølgelig selv synes er FANTASTISK og helst sikkert værd at følge!) har jeg besluttet mig for at supplere de engelske blogtekster med danske - måske det gør det lettere at relatere til mig, i dont know?? anyway, billedet har jeg lånt fra min yndlings franske blogger betty (leblogdebetty.com) - ELSKER de hvide Vivienne Westwood støvler, som passer perfekt til sådan en regnvejrsdag. Hvis jeg ejede dem stod jeg højst sansynligt allerede nede på gaden og hoppede i vandpytter... det gør jeg bare ikke, så i stedet kravler jeg tilbage under dynen, gemmer mig langt væk fra mandag morgen og verden generelt, vi ses om et par timer:) xoxo

No comments:

Post a Comment